Kill Ken, Fuck Barbie

Dip me in chocolate sause and throw me to the lesbian.

donderdag, maart 10, 2005

Lingo!?


lingo
Originally uploaded by sonnetje11.
Let's play my own version of lingo! Invent a Dutch logical sentence. The last word of this sentence has to be the Englisch translation of the word for that. Let's try it, for example:

-Als ervaren badkamer verhuizer, was hij een bedreven douche sjouwer (shower).
-Ik heb een rose pink.
- Ik loop de deur door.
- Ik vond dat die zee op een meer leek (lake).

Now, you get it? Try it yourself!

6 Comments:

At 1:35 p.m., Blogger Sara said...

Ik ben bang dat er brand in het hout woed (wood)

 
At 1:01 p.m., Anonymous Maris said...

Ik voel me zo blij, alsof ik door de lente spring! :-S haha

 
At 6:29 a.m., Anonymous Anoniem said...

Excellent, love it! » » »

 
At 8:09 a.m., Anonymous Anoniem said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! Wheelchair racing suggests

 
At 8:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

That's a great story. Waiting for more. Women with a ass blowjob party pool 80's motorcycle tv series Voip information submit a link Oral surgery oralmedicine magazine Toys r us canada2c online catalogue buy meridia Accutane forum data recovery expert

 
At 3:42 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik vraag me af of de vakbond vanavond een feestje in de fabriek plant?***
Ik zal nooit op liefde trappen , net zomin als ik op vrede pis.***
U heeft zulk mooi haar, heer!***
Niemand vindt het leuk als ik over z'n oog aai :( ***
Ik vindt m'n weg zeker terug als ik in een lus loop. ***
Is het warm, eet je komkommer, is het fris, kool.***
Ik denk aan jou als ik naar een ster staar.***
Voor mij geen PC, ik hou van m'n pen en heb het blad lief.

 

Een reactie plaatsen

<< Home